var gl_MAXQUESTIONS = 5; // How many possible answers we may have var gl_dataArr = new Array(200); var gl_arr_index; var gl_TotalQuestions = 100; var gl_TotalMark = 0; var gl_triesPerQuestion = 0; var gl_ignoremark = 0; var gl_index=0; var gl_LessonName = "Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων"; // Pre Init for (i = 0; i < gl_TotalQuestions; i++) { // Group variables can be initialized here gl_dataArr[i] = new Object(); gl_dataArr[i].qinfo = ""; gl_dataArr[i].info = new Array(); for (j = 0; j < gl_MAXQUESTIONS; j++) { gl_dataArr[i].info[j] = ""; } gl_dataArr[i].time = 30; gl_dataArr[i].mark = 1; gl_dataArr[i].penalty = 1; gl_dataArr[i].res = -1; } // Question 01 gl_dataArr[gl_index].q = "\"Κάθε μεμονωμένη εντολή ενός αλγορίθμου πρέπει να είναι απλή\".Ο ορισμός αυτός περιγράφει κάποιο από τα κριτήρια που κάθε αλγόριθμος πρέπει να ικανοποιεί. Αναφέρεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "στην είσοδο."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "στην καθοριστικότητα."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "στην περατότητα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "στην αποτελεσματικότητα."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 02 gl_dataArr[gl_index].q = "\"Απαιτείται η σωστή και πλήρης αποσαφήνιση των δεδομένων και των ζητούμενων του προβλήματος\".Σε ποιό από τα παρακάτω στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος αναφέρεται ο ορισμός αυτός:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "κατανόηση."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "ανάλυση."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "επίλυση."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "κανένα απο τα προηγούμενα."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 03 gl_dataArr[gl_index].q = "Ενα από στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος είναι η ανάλυση. Σ'αυτό:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "το αρχικό πρόβλημα διασπάται σε άλλα απλούστερα προβλήματα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "γίνεται πλήρης αποσαφήνιση των δεδομένων και των ζητούμενων."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "υλοποιείται η λύση του προβλήματος."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "κωδικοποιείται η σχεδίαση των αλγορίθμων."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 04 gl_dataArr[gl_index].q = "Κωδικοποιείται η σχεδίαση των αλγορίθμων:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "στο βαθμό πολυπλοκότητας του προβλήματος."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "στα συστατικά του μέρη."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "στη διαδικασία αποσύνθεσης σε υποπροβλήματα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "στη δυσκολία επίλυσής του."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 05 gl_dataArr[gl_index].q = "Ένα πρόβλημα για το οποίο η λύση του δεν έχει μεν ακόμη βρεθεί, αλλά παράλληλα δεν έχει αποδειχθεί, ότι δεν επιδέχεται λύση, ονομάζεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "επιλύσιμο."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "άλυτο."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "αδόμητο."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ανοιχτό."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 06 gl_dataArr[gl_index].q = "Ένα πρόβλημα ονομάζεται ημιδομημένο όταν:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "η λύση του είναι ήδη γνωστή και έχει διατυπωθεί."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "η επίλυση προέρχεται από μία αυτοματοποιημένη διαδικασία."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "η λύση του δεν μπορεί να δομηθεί ή δεν έχει διερευνηθεί σε βάθος η δυνατότητα δόμησής του."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "η λύση του δεν έχει βρεθεί, αλλά παράλληλα δεν έχει αποδειχθεί, ότι δεν επιδέχεται λύση."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 07 gl_dataArr[gl_index].q = "\"Δίνεται ένας ακέραιος Ν και ζητείται ποιά είναι η παραγοντοποίηση για το Ν με το μεγαλύτερο πλήθος παραγόντων\".Σε ποιά από τις παρακάτω κατηγορίες προβλημάτων ανήκει το προηγούμενο πρόβλημα;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απόφασης."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Υπολογιστικά."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Βελτιστοποίησης."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αναδρομικά."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 08 gl_dataArr[gl_index].q = "\"Δίνεται ένας ακέραιος Ν και το πρόβλημα που τίθεται είναι, αν ο αριθμός Ν είναι πρώτος\". Σε ποιά από τις παρακάτω κατηγορίες προβλημάτων ανήκει το προηγούμενο πρόβλημα;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απόφασης."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Υπολογιστικά."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Βελτιστοποίησης."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αναδρομικά."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 09 gl_dataArr[gl_index].q = "\"Δίνεται ένας ακέραιος Ν και ζητείται να βρεθεί πόσες διαφορετικές παραγοντοποιήσεις του Ν υπάρχουν\"Σε ποιά από τις παρακάτω κατηγορίες προβλημάτων ανήκει το προηγούμενο πρόβλημα;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απόφασης."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Υπολογιστικά."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Βελτιστοποίησης."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αναδρομικά."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 10 gl_dataArr[gl_index].q = "Αποτελεί έναν ανεπεξέργαστο και αδόμητο τρόπο παρουσίασης αλγορίθμου. Ποιό από τα παρακάτω είναι το σωστό;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "ελεύθερο κείμενο."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "φυσική γλώσσα κατά βήματα."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "διάγραμμα ροής."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ψευδικώδικας."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 11 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιό από τα παρακάτω δεν είναι σωστό;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ένα ς αλγόριθμος είναι μία πεπερασμένη σειρά ενεργειών"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Ένας αλγόριθμος στοχεύει στην επίλυση ενός προβλήματος"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Οι ενέργειες που ορίζει ένας αλγόριθμος είναι αυστηρά καθορισμένες"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Η έννοια του αλγορίθμου συνδέεται αποκλειστικά με την Πληροφορική"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 12 gl_dataArr[gl_index].q = "Στο διάγραμμα ροής, το σχήμα του ρόμβου συμβολίζει"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "είσοδο δεδομένων"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "έξοδο δεδομένων"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "συνθήκη"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "διεργασία"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 13 gl_dataArr[gl_index].q = "Η πληροφορική μπορεί να ορισθεί ως η επιστήμη που μελετά τους αλγορίθμους από τις ακόλουθες σκοπιές. Ποιό από τα παρακάτω δεν είναι σωστό;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Υλικό"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Γλώσσες προγραμματισμού"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Πρακτική"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αναλυτική"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 14 gl_dataArr[gl_index].q = "Οι βασικές αλγοριθμικές δομές είναι"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Δομή ακολουθίας"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Δομή επιλογής"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Δομή απόφασης"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Δομή επανάληψης"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 15 gl_dataArr[gl_index].q = "Πόσα διαφορετικά σχήματα δομής επανάληψης υποστηρίζονται απο τους αλγορίθμους;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ένα"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Δύο"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Τρία"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Τέσσερα"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 16 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιό από τα παρακάτω δεν είναι σωστό;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Η περατότητα ενός αλγορίθμου αναφέρεται στο γεγονός ότι καταλήγει στη λύση του προβλήματος μετά από πεπερασμένο αριθμό βημάτων"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Στη επεναληπτική δομή while δεν γνωρίζουμε εκ των προτέρων το πλήθος των επαναλήψεων"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Για να αναπαραστήσουμε τα δεδομένα και τα αποτελέσματα σε έναν αλγόριθμο χρησιμοποιούμε μόνο σταθερές"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Κατά την εκτέλεση ενός προγράμματος μπορεί να αλλάζει η τιμή αλλά όχι ο τύπος μιας μεταβλητής"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 17 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιό από τα παρακάτω δεν ισχύει για το βρόχο επανάληψης while:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "O βρόχος επανάληψης τερματίζεται, όταν η συνθήκη είναι αληθής "; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Ο βρόχος επανάληψης εκτελείται οπωσδήποτε μία φορά"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Ο βρόχος επανάληψης είναι δυνατό να εκτελεστεί ν φορές"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Ο βρόχος επανάληψης είναι δυνατό να μην εκτελεστεί"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 18 gl_dataArr[gl_index].q = "Η εντολή c = a + b:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "ελέγχει αν το περιεχόμενο της μεταβλητής c είναι ίσο με το άθροισμα των μεταβλητών a και b"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "ελέγχει αν το περιεχόμενο της μεταβλητής c είναι ίσο με το περιεχόμενο της μεταβλητής a και έπειτα αθροίζει τη μεταβλητή "; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "αθροίζει τα περιεχόμενα των μεταβλητών a και b, και τοποθετεί το αποτέλεσμα στη μεταβλητή c, διαγράφοντας την προηγούμενη τιμή της c"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "αθροίζει τα περιεχόμενα των μεταβλητών a και b, και τοποθετεί το αποτέλεσμα στη μεταβλητή c, αθροίζοντάς το με την προηγούμενη τιμή της c"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 19 gl_dataArr[gl_index].q = "Πως ονομάζεται το παρακάτω σχήμα εντολής..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_19q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "απλή επιλογή"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "σύνθετη επιλογή"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "εμφωλευμένη επιλογή"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "πολλαπλή επιλογή"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 20 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνεται το διάγραμμα ροής..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_20q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_20a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_20b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_20c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_20d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 21 gl_dataArr[gl_index].q = "Αν α = 5, β = 7 και γ = 10, ποιά από τις παρακάτω προτάσεις είναι ΑΛΗΘΗΣ;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "(όχι (α + 2 >= β)) ή β + 3 = γ"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "(όχι (α + 2 >= β)) και β + 3 = γ"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "(α + 2 > β) και β + 3 = γ"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "(α + 2 > β) ή (β + 3 > γ)"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 22 gl_dataArr[gl_index].q = "Αν α = 5, β = 7 και γ = -3, ποιά από τις παρακάτω προτάσεις είναι ΨΕΥΔΗΣ;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "όχι (α + β<10)"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "(α >=β) ή (γ<β)"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "((α > β) και (γ<α)) ή (γ>5)"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "(α<>β) ή (β + γ<>2*α)"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 23 gl_dataArr[gl_index].q = "Πόσες φορές θα εκτελεστεί το παρακάτω σχήμα επανάληψης;"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_23q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "1 φορά"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "0 φορές"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "5 φορές"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "3 φορές"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 24 gl_dataArr[gl_index].q = "Πόσες φορές θα εκτελεστεί στο παρακάτω τμήμα η εντολή εκτύπωσης;"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_24q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "3 φορές"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "6 φορές"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "8 φορές"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "12 φορές"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 25 gl_dataArr[gl_index].q = "Τι θα τυπώσει το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου;"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_25q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "το άθροισμα των ακεραίων από το 1 έως το 45"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "το γινόμενο των άρτιων ακεραίων από το 1 έως το 45 "; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "το άθροισμα των ακεραίων a και b"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "το γινόμενο των ακεραίων a και b"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 26 gl_dataArr[gl_index].q = "Τι θα τυπώσει το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου;"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_26q"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "το 2"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "το 8"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "το 12"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "το 16"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 27 gl_dataArr[gl_index].q = "Οι τεχνικές που υποδιαιρούν ένα πρόβλημα σε μικρότερα υποπροβλήματα εντάσσονται στην κατηγορία"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Μέθοδος διαίρει και βασίλευε."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Μέθοδος δυναμικού προγραμματισμού."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Άπληστη μέθοδος."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αναλυτική μέθοδος."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 28 gl_dataArr[gl_index].q = "Ένας αλγόριθμος που μπορεί να οδηγήσει σε μία καλή ή ακόμα και βέλτιστη λύση ενός προβλήματος ή σε μία λύση που απέχει πολύ από τη βέλτιστη, ονομάζεται;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "παράλληλος."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "βέλτιστος."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "πολυωνυμικός."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ευριστικός."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 29 gl_dataArr[gl_index].q = "Ένας αλγόριθμος, αν αποδειχθεί ότι είναι τόσο αποτελεσματικός, ώστε δεν μπορεί να κατασκευασθεί καλύτερος, ονομάζεται"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "μοναδικός."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "βέλτιστος."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "τέλειος."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "αποτελεσματικός."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 30 gl_dataArr[gl_index].q = "Ο υπολογιςμός του χρόνου επεξεργασίας και της μνήμης που απαιτείται μετρά:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "την αποδοτικότητα ενός αλγορίθμου."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "την αποτελεσματικότητα ενός αλγορίθμου."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "το βαθμό δόμησης ενός αλγορίθμου."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "τη συμβατότητα ενός αλγορίθμου."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 31 gl_dataArr[gl_index].q = "Η γραμμική πολυπλοκότητα αλγορίθμων συμβολίζεται με:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ο(1)"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Ο(logn)"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Ο(n)"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Ο(n^2)"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 32 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιός αλγόριθμος με τις παρακάτω πολυπλοκότητες δεν είναι πολυωνυμικός:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ο(n)"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Ο(n^2)"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Ο(n^3)"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Ο(2^n)"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 33 gl_dataArr[gl_index].q = "Ο αλγόριθμος της Σειριακής Αναζήτησης έχει πολυπλοκότητα:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ο(1)"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Ο(n)"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Ο(n^2)"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Ο(2^n)"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 34 gl_dataArr[gl_index].q = "Ευριστικός είναι ο αλγόριθμος που:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "βρίσκει πάντα το σωστό αποτέλεσμα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "βρίσκει πάντα μία καλή λύση, που μπορεί να μην είναι η καλύτερη."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "βρίσκει πάντα την καλύτερη λύση."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "βρίσκει όλες τις πιθανές λύσεις."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 35 gl_dataArr[gl_index].q = "Υπάρχουν προβλήματα που δεν μπορούν να επιλυθούν με κάποιο αποτελεσματικό αλγόριθμο, αλλά πρέπει να δοκιμασθούν όλες οι δυνατές περιπτώσεις, για να επιλεγεί η καλύτερη.Τα προβλήματα αυτά ονομάζονται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Πολύπλοκα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Σύνθετα."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Δυσχείριστα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αδόμητα."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 36 gl_dataArr[gl_index].q = "Η διαδικασία αφαίρεσης ενός κόμβου από μία δομή δεδομένων ονομάζεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "αφαίρεση."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "εξάλλειψη."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "διαγραφή."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "αποκοπή."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 37 gl_dataArr[gl_index].q = "Η διαδικασία κατά την οποία οι κόμβοι μίας δομής δεδομένων τοποθετούνται σε αύξουσα ή φθίνουσα σειρά, ονομάζεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "προσπέλαση."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "διάταξη."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "αναδιοργάνωση."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ταξινόμηση."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 38 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιό από τα παρακάτω δεν είναι κάποια από τις βασικές λειτουργίες επί των δομών δεδομένων;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "προσπέλαση."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "αντιγραφή."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "εκτύπωση."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "συγχώνευση."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 39 gl_dataArr[gl_index].q = "Συγχώνευση έχουμε όταν:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "δύο ή περισσότερες δομές συνενώνονται σε μία ενιαία δομή."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "μία δομή διασπάται σε περισσότερες."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "μία δομή συρρικνώνεται για να καταλάβει λιγότερο χώρο στη μνήμη."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "μία δομή ταξινομείται."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 40 gl_dataArr[gl_index].q = "Οι πίνακες όπου όλα τα στοιχεία πλην της κύριας διαγωνίου και των δύο διπλανών διαγωνίων είναι 0, ονομάζονται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "συμμετρικοί."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "τριγωνικοί."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "τριδιαγώνιοι."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "αραιοί."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 41 gl_dataArr[gl_index].q = "Οι πίνακες όπου τα στοιχεία πάνω ή κάτω της κύριας διαγωνίου είναι 0, ονομάζονται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "συμμετρικοί."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "τριγωνικοί."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "τριδιαγώνιοι."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "αραιοί."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 42 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιό από τα παρακάτω δεν είναι σωστό;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "ένας πίνακας είναι μία στατική δομή δεδομένων."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "τα περιεχόμενα ενός πίνακα μπορεί να είναι διαφορετικού τύπου."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "το μέγεθος ενός πίνακα προκαθορίζεται."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ένας πίνακας αποθηκεύεται σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 43 gl_dataArr[gl_index].q = "Ενας συνηθισμένος τρόπος αποθήκευσης ενός δισδιάστατου πίνακα ονομάζεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "εισχώρηση κατά γραμμές."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "εκχώρηση κατά γραμμές."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "διάταξη κατά γραμμές."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "εισαγωγή κατά γραμμές."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 44 gl_dataArr[gl_index].q = "Για την αποθήκευση ενός αραιού πίνακα με n μη-μηδενικά στοιχεία, όπου για κάθε στοιχείο αποθηκεύεται η τιμή του και η θέση του στον πίνακα, απαιτούνται;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "3*n θέσεις μνήμης."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "n*(n+1)/2 θέσεις μνήμης."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "n*n θέσεις μνήμης."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "n θέσεις μνήμης."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 45 gl_dataArr[gl_index].q = "Τι κάνει το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_45q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "αθροίζει τις γραμμές του δισδιάστατου πίνακα p στον μονοδιάστατο πίνακα a."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "αθροίζει τις στήλες του δισδιάστατου πίνακα p στον μονοδιάστατο πίνακα a."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "αθροίζει τα στοιχεία της κύριας διαγωνίου του δισδιάστατου πίνακα p στον μονοδιάστατο πίνακα a."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "αθροίζει όλα τα στοιχεία του δισδιάστατου πίνακα p στον μονοδιάστατο πίνακα a."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 46 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνεται ένας μονοδιάστατος πίνακας..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_46q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Αντιγράφει τα στοιχεία του πίνακα p σε ένα πίνακα a."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Αντιγράφει τα στοιχεία του πίνακα p σε ένα πίνακα a, ταξινομημένα."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Αντιγράφει τα στοιχεία του πίνακα p σε ένα πίνακα a, βάζοντας τα μηδενικά από το τέλος."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αντιγράφει τα στοιχεία του πίνακα p σε ένα πίνακα a, βάζοντας τα μηδενικά από την αρχή."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 47 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνεται το εξής πρόβλημα..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_47q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ένα δισδιάστατο πίνακα για τα ονόματα και τις απαντήσεις."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Δύο μονοδιάστατους πίνακες για τα ονόματα και τις απαντήσεις αντίστοιχα."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Ένα μονοδιάστατο και ένα δισδιάστατο πίνακα για τα ονόματα και τις απαντήσεις αντίστοιχα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Δύο μονοδιάστατους πίνακες για τα ονόματα και τις απαντήσεις αντίστοιχα."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 48 gl_dataArr[gl_index].q = "Αναδρομή είναι το φαινόμενο όπου:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "ένα υποπρόγραμμα καλεί τον εαυτό του."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "ένα πρόγραμμα καλεί ένα υποπρόγραμμα."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "ένα υποπρόγραμμα καλεί κάποιο άλλο υποπρόγραμμα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ένα υποπρόγραμμα καλείται από ένα ή περισσότερα υποπρογράμματα."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 49 gl_dataArr[gl_index].q = "Η υλοποίηση της αναδρομής βασίζεται στην έννοια:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "της στοίβας."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "της ουράς."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "της συνδεδεμένης λίστας."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "του δυαδικού δένδρου."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 50 gl_dataArr[gl_index].q = "Η αναδρομή υλοποιείται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "με μία εντολή επανάληψης."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "με μία εντολή επιλογής."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "με δύο εμφωλευμένες επαναλήψεις."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "με μία επανάληψη και μία επιλογή."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 51 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω η αναδρομική συνάρτηση..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_51q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "6 5 4 3 2 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "1 2 3 4 5 6"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "1 3 6 1 2 4"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "3 1 6 1 4 2"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 52 gl_dataArr[gl_index].q = "Τι πρόβλημα έχει η παρακάτω αναδρομική συνάρτηση..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_52q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Δεν εκτελείται καμία φορά."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Εκτελείται άπειρες φορές."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Δεν τυπώνει τίποτα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Σταματά μετά την πρώτη κλήση."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 53 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνεται η παρακάτω αναδρομική συνάρτηση..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_53q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_53a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_53b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_53c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_53d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 54 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιά από τις παρακάτω αναδρομικές συναρτήσεις τυπώνει τους αριθμούς 1 έως 5 αν κληθεί για n = 5;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_54a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_54b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_54c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_54d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 55 gl_dataArr[gl_index].q = "Στη Δυαδική Αναζήτηση, αν Ν είναι το πλήθος των στοιχείων, για την εύρεση κάποιου συγκεκριμένου στοιχείου, ο μέγιστος αριθμός συγκρίσεων είναι:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Ν"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Ν/2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "log2N"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "N*(N+1)/2"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 56 gl_dataArr[gl_index].q = "Σε ένα πίνακα 1000 θέσεων εφαρμόζουμε τον αλγόριθμο της Δυαδικής Αναζήτησης για την εύρεση κάποιου συγκεκριμένου στοιχείου. Ποιός είναι ο μέγιστος αριθμός συγκρίσεων;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "4"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "10"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "20"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "100"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 57 gl_dataArr[gl_index].q = "Ο αλγόριθμος ταξινόμησης που στηρίζεται στην εύρεση του μικρότερου στοιχείου ενός πίνακα και την ανταλλαγή του με το πρώτο στοιχείο ονομάζεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "φυσαλίδα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "απευθείας επιλογή."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "απευθείας εισαγωγή."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "γρήγορη ταξινόμηση."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 58 gl_dataArr[gl_index].q = "Στον αλγόριθμο ταξινόμησης Απευθείας Εισαγωγή η μέθοδος είναι;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Κάθε στοιχείο, ξεκινώντας από το δεύτερο, τοποθετείται στη σωστή του θέση,μετακινώντας αν χρειαστεί τα στοιχεία δεξιά του κατά μία θέση."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Αναζητείται το μικρότερο στοιχείο και ανταλλάσσεται με το πρώτο."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Αναζητείται το μικρότερο στοιχείο, τοποθετείται πρώτο, και τα υπόλοιπα μετακινούνται μία θέση προς τα δεξιά."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αναζητείται το μεγαλύτερο στοιχείο και τοποθετείται τελευταίο, μετακινώντας τα υπόλοιπα μία θέση προς τα αριστερά."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 59 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω οι αριθμοί 55 28 84 17 61 Εφαρμόζοντας τη μέθοδο ταξινόμησης Απευθείας Επιλογή, για αύξουσα ταξινόμηση,ποιά θα είναι η διάταξη των στοιχείων μετά την πρώτη ανταλλαγή;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "28 55 84 17 61"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "17 28 84 55 61"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "17 55 28 84 61"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "84 55 28 17 61"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 60 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω οι αριθμοί 28 17 45 11 78 Εφαρμόζοντας τη μέθοδο ταξινόμησης Απευθείας Εισαγωγή, για αύξουσα ταξινόμηση, ποιά θα είναι η διάταξη των στοιχείων μετά την πρώτη εισαγωγή;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "17 28 45 11 78"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "11 28 17 45 78"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "11 17 28 45 78"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "17 11 28 45 78"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 61 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω οι αριθμοί 18 59 35 17 11 Εφαρμόζοντας τη μέθοδο ταξινόμησης Φυσαλίδα, για αύξουσα ταξινόμηση,ποιά θα είναι η διάταξη των στοιχείων μετά την πρώτη ανταλλαγή;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "11 18 59 35 17"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "59 18 35 17 11"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "18 59 35 11 17"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "18 11 35 17 59"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 62 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω οι αριθμοί 45 21 17 12 34 Εφαρμόζοντας τη μέθοδο της Γρήγορης ταξινόμησης, για αύξουσα ταξινόμηση, ποιά θα είναι η διάταξη των στοιχείων μετά την πρώτη ανταλλαγή;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "17 21 45 12 34"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "34 21 17 12 45"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "12 21 17 45 34"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "21 45 17 12 34"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 63 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 63:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_63q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Α Β Γ + *"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Α Β Γ * +"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Α Β * Γ +"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Α Β + Γ *"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 64 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνεται η επιθεματική παράσταση \"4 5 * 9 2 7 + * + \" σε ποιά από τίς παρακάτω ένθετες παραστάσεις αντιστοιχεί;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "4*5+(2+7)*9"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "4*5+(9*2)+7"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "4*(5+9)*(2+7)"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "4*5+(9+2)*7"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 65 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 65:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_65q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_65a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_65b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_65c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_65d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 66 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 66:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_66q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "36"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "28"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "24"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "52"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 67 gl_dataArr[gl_index].q = "Η εισαγωγή ενός νέου στοιχείου σε μία ουρά γίνεται πάντα"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "στην αρχή της ουράς "; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "στο τέλος της ουράς"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "στη μέση της ουράς"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "στη σωστή θέση στην ουρά, μετακινώντας τα υπόλοιπα στοιχεία μία θέση δεξιά"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 68 gl_dataArr[gl_index].q = "Μία ουρά υλοποιείται στατικά:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "με ένα μονοδιάστατο πίνακα και δύο δείκτες για την αρχή και το τέλος της ουράς."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "με ένα δισδιάστατο πίνακα και δύο δείκτες για την αρχή και το τέλος της ουράς."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "με μία συνδεδεμένη λίστα και έναν αρχικό δείκτη."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "με μία συνδεδεμένη λίστα και δύο δείκτες για την αρχή και το τέλος της ουράς."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 69 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 69:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_69q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_69a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_69b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_69c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_69d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 70 gl_dataArr[gl_index].q = "Η λειτουργία pop(απώθηση) μίας στοίβας."; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "ελέγχει αν η στοίβα είναι γεμάτη και τοποθετεί ένα νέο στοιχείο στην κορυφή της στοίβας."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "ελέγχει αν η στοίβα είναι άδεια και τοποθετεί ένα νέο στοιχείο στην κορυφή της στοίβας."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "ελέγχει αν η στοίβα είναι γεμάτη και εξάγει το στοιχείο που βρίσκεται στην κορυφή της στοίβας."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "ελέγχει αν η στοίβα είναι άδεια και εξάγει το στοιχείο που βρίσκεται στην κορυφή της στοίβας."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 71 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω η παρακάτω συνδεδεμένη λίστα..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_71q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_71a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_71b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_71c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_71d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 72 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 72:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_72q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_72a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_72b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_72c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_72d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 73 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω η παρακάτω συνδεδεμένη λίστα"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_73q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "q = p;"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "q = p->data;"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "p->next = p->data;"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "q->data = p->data;"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 74 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω τμήμα προγράμματος που δημιουργεί μία συνδεδεμένη λίστα..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_74q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "9.1, 7.2, 3.8, 3.1, 6.9"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "6.9, 3.1, 3.8, 7.2, 9.1"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "3.1, 3.8, 6.9, 7.2, 9.1"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "9.1, 7.2, 6.9, 3.8, 3.1"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 75 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνεται η παρακάτω συνδεδεμένη λίστα..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_75q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_75a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_75b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_75c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_75d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 76 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιές από τις παρακάτω εντολές προγράμματος τυπώνουν τον αριθμό μητρώου όλων των σπουδαστών με βαθμό 5 και πάνω;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_76a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_76b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_76c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_76d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 77 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω η παρακάτω συνδεδεμένη λίστα..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_77q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_77a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_77b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_77c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_77d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 78 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω δένδρο..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_78q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "4"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "3"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "7"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "2"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 79 gl_dataArr[gl_index].q = "Ποιό από τα παρακάτω είναι δυαδικό δένδρο αναζήτησης;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_79a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_79b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_79c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_79d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 80 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω δυαδικό δένδρο αναζήτησης"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_80q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "2, 7, 9, 47, 51, 54, 60"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "2, 9, 51, 60, 7, 54, 47"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "47, 7, 2, 9, 54, 51, 60"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "47, 2, 7, 9, 54, 51, 60"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 81 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω δυαδικό δένδρο αναζήτησης..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_81q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "5, 16, 8, 32, 51, 45, 20"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "20, 8, 45, 5, 16, 32, 51"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "5, 16, 32, 51, 8, 45, 20"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "51, 45, 32, 16, 8, 5, 20"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 82 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω δυαδικό δένδρο αναζήτησης..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_82q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "50, 20, 10, 30, 70, 60, 80"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "50, 20, 70, 10, 30, 60, 80"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "10, 30, 60, 80, 20, 70, 50"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "10, 20, 30, 50, 60, 70, 80"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 83 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω δυαδικό δένδρο αναζήτησης..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_83q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "31, 25, 53, 7, 26, 45, 68"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "7, 26, 25, 31, 45, 68, 53"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "7, 25, 26, 45, 53, 68, 31"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "7, 25, 26, 31, 45, 53, 68"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] =4; gl_index++; // Question 84 gl_dataArr[gl_index].q = "Δίνονται οι αριθμοί 17, 11, 39, 8, 25 και θέλουμε να σχεδιάσουμε ένα δυαδικό δένδρο αναζήτησης, με τη σειρά των αριθμών. Ποιό από τα παρακάτω είναι σωστό;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_84a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_84b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_84c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_84d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 85 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω το παρακάτω δυαδικό δένδρο αναζήτησης..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_85q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_85a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_85b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_85c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_85d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 86 gl_dataArr[gl_index].q = "Οταν ένας κόμβος σε ένα δυαδικό δένδρο αναζήτησης έχει δύο απογόνους και διαγράφεται, αντικαθίσταται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "από τον κόμβο με τη μεγαλύτερη τιμή του αριστερού υποδένδρου."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "από τον κόμβο με τη μεγαλύτερη τιμή του δεξιού υποδένδρου."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "από τον πρώτο κόμβο του αριστερού υποδένδρου."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "από τον πρώτο κόμβο του δεξιού υποδένδρου."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 87 gl_dataArr[gl_index].q = "Ένα δένδρο ονομάζεται τέλεια ισορροπημένο:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Αν το πλήθος των κόμβων του αριστερού και του δεξιού υποδένδρου κάθε κόμβου διαφέρει το πολύ κατά ένα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Αν το πλήθος των κόμβων του αριστερού και του δεξιού υποδένδρου κάθε κόμβου είναι το ίδιο."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Αν το ύψος του αριστερού και του δεξιού υποδένδρου κάθε κόμβου διαφέρει το πολύ κατά ένα."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Αν το ύψος του αριστερού και του δεξιού υποδένδρου κάθε κόμβου είναι το ίδιο."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 88 gl_dataArr[gl_index].q = "Εστω τα παρακάτω δένδρα..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_88q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Και τα δύο δένδρα είναι τέλεια ισορροπημένα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Το 1ο δένδρο είναι τέλεια ισορροπημένο και το 2ο είναι ισορροπημένο κατά ύψος."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Το 2ο δένδρο είναι τέλεια ισορροπημένο και το 1ο είναι ισορροπημένο κατά ύψος."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Κανένα από τα δύο δεν είναι τέλεια ισορροπημένο."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 89 gl_dataArr[gl_index].q = "Σε ένα B-tree, τάξης (ή βαθμού) n, κάθε εσωτερικός κόμβος πρέπει να έχει:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "n κλειδιά οπωσδήποτε."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "το λιγότερο n κλειδιά και το περισσότερο 2n κλειδιά."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "το λιγότερο 2n κλειδιά και το περισσότερο n^2 κλειδιά."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "2n κλειδιά οπωσδήποτε."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 90 gl_dataArr[gl_index].q = "Σε ένα B-tree, τάξης (ή βαθμού) n, το πλήθος των κλειδιών που αποθηκεύονται στη ρίζα είναι;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "0 έως n"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "1 έως n"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "1 έως 2n"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "2 έως 2n"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 91 gl_dataArr[gl_index].q = "Η προσπάθεια εισαγωγής ενός νέου στοιχείου σε ένα B-tree γίνεται:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "στη ρίζα."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "στον πιο δεξιό κόμβο."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "σε κάποιο τερματικό κόμβο."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "σε έναν εσωτερικό κόμβο."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 92 gl_dataArr[gl_index].q = "Σε ένα B-tree, τάξης (ή βαθμού) n, αν ένας κόμβος έχει m κλειδιά, το πλήθος των παιδιών (υποδένδρων) που εξέρχονται είναι"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "m+1 "; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "m"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "2m"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "m*m"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 93 gl_dataArr[gl_index].q = "Όταν θέλουμε να εισάγουμε ένα νέο στοιχείο σε ένα κόμβο ενός B-tree και είναι πλήρης, τότε;"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "εισάγουμε το στοιχείο στον κόμβο που βρίσκεται δεξιά του, εφόσον έχει κενή θέση, αλλιώς μετακινούμαστε στον επόμενο."; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "εισάγουμε το στοιχείο στον πρώτο κόμβο του προηγούμενου επιπέδου, εφόσον έχει κενή θέση, αλλιώς μετακινούμαστε στο επόμενο επίπεδο."; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "χωρίζουμε τον κόμβο σε δύο νέους κόμβους, το νέο στοιχείο προωθείται προς τον κόμβο πρόγονο και τα υπόλοιπα στοιχεία διαμοιράζονται στους δύο νέους κόμβους."; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "χωρίζουμε τον κόμβο σε δύο νέους κόμβους, το μεσαίο στοιχείο προωθείται προς τον κόμβο πρόγονο και τα υπόλοιπα στοιχεία διαμοιράζονται στους δύο νέους κόμβους."; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 4; gl_index++; // Question 94 gl_dataArr[gl_index].q = "Ενας μη-κατευθυνόμενος γράφος με n κορυφές λέγεται πλήρης αν έχει:"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "n ακμές"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "n(n+1)/2 ακμές"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "n(n-1)/2 ακμές"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "n*n ακμές"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 95 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω ο γράφος..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_95q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_95a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_95b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_95c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_95d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 96 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω ο γράφος..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_96q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_96a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_96b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_96c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_96d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Question 97 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω ο γράφος..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_97q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "A B C D E F G"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "A B F C D G E"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "A B F D G C E"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "A C E B F D G"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 2; gl_index++; // Question 98 gl_dataArr[gl_index].q = "Έστω ο γράφος..."; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_98q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "A B C D E F G"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "A B C E D F G "; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "A C E D F G B"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "A D F G C E B"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 99 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 99:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_99q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "70, 41, 131, 13, 144, 182, 176, 127, 28, 199"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "13, 28, 41, 70, 127, 131, 144, 176, 182, 199"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "131, 13, 199, 28, 182, 41, 176, 70, 144, 127"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "199, 13, 182, 28, 176, 41, 70, 144, 127, 131"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 1; gl_index++; // Question 100 gl_dataArr[gl_index].q = "Ερώτηση 100:"; gl_dataArr[gl_index].qinfo = "al_100q.htm"; gl_dataArr[gl_index].a = new Array(4); gl_dataArr[gl_index].a[0] = "Απάντηση 1"; gl_dataArr[gl_index].a[1] = "Απάντηση 2"; gl_dataArr[gl_index].a[2] = "Απάντηση 3"; gl_dataArr[gl_index].a[3] = "Απάντηση 4"; gl_dataArr[gl_index].info[0] = "al_100a.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[1] = "al_100b.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[2] = "al_100c.htm"; gl_dataArr[gl_index].info[3] = "al_100d.htm"; gl_dataArr[gl_index].c = new Array(1); gl_dataArr[gl_index].c[0] = 3; gl_index++; // Post Init for (i = 0; i < gl_TotalQuestions; i++) { gl_TotalMark += gl_dataArr[i].mark; } // Randomize questions function randOrd() { return (Math.round(Math.random())-0.5); } //gl_dataArr.sort(randOrd);